نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

 

مطلب نوشته شده
۲۵ فروردین ۹۴
دفعات بازدید
4,983

SWAT 4 نام جدیدترین نسخه از سری SWAT است که برای کامپیوتر و XBOX 360 عرضه شد و توانست محبوبیت سری سوات را به اوج برساند و با ارائه عنوانی با داستان و ماموریتهای متنوع توانست امتیازهای قابل توجهی را از سایتهای بررسی دریافت کند . قالب ماموریت های بازی را ماموریت هایی از قبیل آزادسازی گروگان ها ، تمیز کردن محل از شر تروریست ها ، خنثی کردن بمب ، دستگیری یک تبهکار و سرنگونی یک باند خلافکاری تشکیل می دهند . بازی دارای چهار مد به نامهای Instant Action ، Training ، Career و  Quick Missionمی باشد . مد Training شما را با نحوه بازی کردن و انجام عملیت ها آشنا می سازد . انجام این مد قبل از شروع بازی را حتما به شما توصیه می کنیم . در این مد در مورد انواع حرکاتها ،‌نحوه استفاده از اسلحه ها و وسائل و نحوه هدایت تیم آموزش هایی را خواهید دید . Career شامل ۱۴ ماموریت می باشد که باید تمامی آنها را با موفقیت به پایان برسانید . این ماموریت ها با توجه به انتخاب هایی که در ابتدای شروع هر Career انجام میدهید  شکل می گیرند .

این انتخاب ها اعم از انتخاب تیم تان ، انتخاب سطح سختی بازی و تجهیزات و مهمات شما در بازی می باشد . Quick Mission از قسمتهای بسیار جالب بازی می باشد و تقریبا بازی را دارای مراحلی بیشمار و متنوع می کند . در این قسمت شما قابلیت انتخاب نقشه, انتخاب تعداد دشمنان و گروگان ها و محل قرار گرفتن آن ها, انتخاب سختی , انتخاب محل اتمام (Victory Location) و… را دارید . به نوعی در این قسمت می توانید ماموریت هایی را برای خود ایجاد کنید . در کل در پایان مراحل مختلف بازی ، درصدی به شما اختصاص می گیرد که این درصد با توجه به زمان به پایان رسانیدن مرحله ، حداقل تجهیزات مورد استفاده در مرحله و انواع تکنیک ها به شما داده می شود . سطوح سختی بازی نیز تاثیر بسیار شدیدی در لذت بردن شما از این بازی دارد .

 

 

تاریخ انتشار دیتا  Apr 5, 2005
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی تولید کننده Sierra Entertainment
حجم فایل ۱/۰۱ گیگابایت
امتیاز بازی ( metacritic ) ۸۵ از ۱۰۰
 
 
 
دانلود ادامه مطلب


:: بازدید از این مطلب : 1037
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه
 

بازی Swat 3 Close Quarters Battle برای PC

Swat 3 Close Quarters Battle Pc Game High compress | ۵۷۴ MB

بازی فوق فشرده نیروی ضد شورش پلیس ۳

در این پست نسخه فوق فشرده بازی Swat 3 Close Quarters Battle که با حجم ۵۷۴ مگابایت برای نسخه کامپیوتر میباشد را میتوانید بالینک مستقیم دانلود کنید و از ان لذت ببرید.

* این بازی مناسب سیستم های ضعیف و سطح پایین میباشد*

 حداقلسیستم موردنیاز:

Windows:Xp/7/Vista/8
Ram:512MB
Graphic:128 MB
CPU:Intel Pentium4@1.8 GHz
Hard:1.3 GB



:: بازدید از این مطلب : 4601
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

به روز رسانی :

1395/12/17 آخرین نسخه اضافه شد .

DirectX نرم افزاری براي ويندوز است که کارايي گرافيکي آن را بالا ميبرد . DirectX به شما این امکان را می دهد تا در بازی ها و نرم افزارهایی که گرافیک بالا دارند به بهترین نحو از آن گرافیک استفاده کنید و محیط گرافیکی بهتری را تجربه کنید . اگر تا کنون به بازی های رایانه ای مشغول شده باشید ، با این مشکل حتما مواجه شده اید که صفحه بازی سیاه شده و از بازی خارج می شود ، این مشکل ، به علت نبود پیش نیازهای به روز سیستم شما می باشد . DirectX را به راحتی می توان یکی از قدرتمندترین و مهم ترین موتورهای گرافیکی نامید که بوسیله آن می توانید ارتباط نرم افزار و سخت افزار خود را به نحو احسنت برقرار کنید . این ابزار به شما کمک می کند که نهایت استفاده از گرافیک سیستم خود ببرید . مهم ترین استفاده DirectX در دنیای بازی های رایانه ای می باشد بازی سازان با استفاده از این ابزار می توانند بهترین خروجی را از سخت افزار بگیرند و بازی باران نیز با نصب آخرین نسخه های گرافیک بهبود یافته تری دریافت می کنند . نرم افزار DirectX یکی از بهترین API های ساخته شده توسط مایکروسافت می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

IGI 1

 

از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولید شده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است.

 حمله به اردوگاه یکی از جذاب ترین بازی های اکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتن سربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

 ویژگی های بازی I.G.I – I’m Going In:
– انجام مبارزات واقع گرایانه
– ماموریت های پرهیجان
– استفاده از سلاح های متنوع
– کاربردی بودن سلاح ها
– و …

راهنمای نصب:
پس از نصب در منوی استارت ویندوز دو کلید میانبر Shortcut ساخته می شود. برای شروع بازی کلید میانبر [ATI] را اجرا کنید اگر در گرافیک بازی مشکل داشتید کلید میانبر [Nvidia] را اجرا کنید.

 

    password : downloads98.com

نام برنامه نام برنامه: I.G.I – I’m Going In

حجم برنامه حجم برنامه: ۱۳۲M

قیمت برنامه قیمت برنامه: رایگان

رمز فایل رمز فایل: downloads98.com

منبع برنامه منبع: دانلودز۹۸

دانلود  

 

راهنمای عمومی نصب بازی ها و رفع مشکلات

درخواست بازی

سیو گیم بازی ها

کد تقلب بازی ها

آموزش کرک کردن بازی و نرم افزار



:: بازدید از این مطلب : 938
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

 

دانلود بازی کم حجم Conflict Desert Storm کامپیوتر
دانلود بازی کم حجم Conflict Desert Storm کامپیوترReviewed by رضا on Oct 5Rating:

دانلود بازی کم حجم Conflict Desert Storm کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Conflict Desert Storm کامپیوتر

دانلود بازی Conflict Desert Storm برای PC

دانلود بازی کم حجم Conflict Desert Storm کامپیوتر با لینک مستقیم و رایگان.Conflict Desert Storm یک بازی پرهیجان در ژانر اکشن و شوتر سوم شخص برای کامپیوتر محسوب میشود که در سال ۲۰۰۲ به دست شرکت Pivotal Games انتشار یافته است. فرماندهی یکی از گروه های آمریکایی، بریتانیایی و چند مورد دیگر را به طور دلخواه در اختیار گرفته و ماموریت هایی را که برایتان در نظر گرفته شده اند، به انجام برسانید. هر یک از اعضای گروهتان در بازی Conflict Desert Storm دارای ویژگی منحصر بفردی هستند که در نبرد های پیش رویتان به کار می آیند. به همین خاطر نیز باید مهارت لازم را در استفاده از قدرت سربازانتان را در کم ترین مدت زمان ممکن فرا بگیرید. فرصت زیادی برای تمرین ندارید و از همان ابتدای کار، وارد میادین جنگی می شوید و وظایف سنگینی بر دوش گروهتان گذاشته می شود. Demolitions, Sniper rifles, Machine guns و Assault rifles از جمله تجهیزات پیشرفته نظامی بوده که در اختیار اعضای گروهتان قرار گرفته اند.به عنوان مثال از Demolitions می توان برای نابودسازی تانک های دشمن و از Sniper rifles برای از میان برداشتن تک تیراندازانشان کمک گرفت. با توجه به این که همیشه در Conflict Desert Storm مشغول مبارزه هستید، امکان ضخمی شدن و آسیب دیدن یکی از اعضای گروهتان وجود دارد. برای رفع چنین مشکلاتی باید آن ها را در مدت زمان کوتاهی به نزدیک ترین درمانگاه برسانید تا تحت درمان قرار بگیرند. از اسلحه های مدرن و پیشرفته در بازی طوفان صحرا استفاده شده و اگر مراحل و ماموریت ها را با موفقیت به اتمام برسانید، مدل های خوبی از این سلاح ها در اختیارتان قرار داده خواهند شد. داستان بازی Conflict Desert Storm در مورد درگیری بین دو کشور عراق و کویت بر سر پلی بین این دو کشور می باشد. مهاجم این درگیری در سال ۱۹۹۰ میلادی، کشور عراق بوده و هزینه های زیادی برای رسیدن به اهدافش کرده بود اما نتیجه کار چیز دیگری شد.



:: بازدید از این مطلب : 5502
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

دانلود بازی Subway Surfers ساب وی سورف برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Subway Surfers برای کامپیوتر

| با قابلیت 100 درصد بازی با کیبورد + باز بودن تمام کاراکترهای بازی |

 

Subway Surfers عنوان بازی بسیار زیبای اندروید می باشد که طرفداران زیادی دارد . بله اشتباه نمی کنید بازی Subway Surfers برای کامپیوتر . این بازی یک بازی بسیار زیبای ماجرایی می باشد که محبوبیت بسیاری در میان بازی های رکوردی دارد . در بازی فرار در مترو شما هدایت یک شخصیت کارتونی را بر عهده دارید که باید از دست ماموران قطار فرار کنید و موانعی که در سر راه شما قرار دارد را پشت سر بگذارید . اما شاید تنها دلیل محبوبیت و معروفیت بازی فرار در مترو حس رقابتی ایجاد شده بین کاربران مختلف می باشد .

کاربران بسیار زیادی علاقه دارند که بازی ساب وی سورف را بر روی کامپیوتر شخصی و لپ تاپ خود اجرا نمایند و حتی شاید برای این مهم بسیار انتظار کشیده باشند اما ما برای شما این امکان را فراهم می سازیم که این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا کنید . در اصل شما هم اگر می خواهید بازی Subway Surfers را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

2253201_288

 

 

2253202_752

 



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

دانلود بازی Subway Surfers 1.48.3 برای اندروید با پول بی نهایت

 

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید

| + پول بی نهایت Mod + نسخه Mega Mod |

 

Subway Surfers 1.69.0 یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد. محال است کسی اندروید داشته باشد و بازی Subway Surfer را تجربه نکرده باشد ! در این بازی که در سبک بازی های بی پایان منتشر شده است ، شما در نقش یک اسکیت باز جوان قرار میگیرید و باید با سرعت تمام مسیر را طی کنید و از تمام موانع عبور کنید .

نسخه ی جدید بازی فرار در مترو (ساب وی سورف ) نیز در محیط کشور های مختلف اتفاق میفتد و مطمئنا فضای جدید و جالبی را میتوانید تجربه کنید . شما میتوانید بازی Subway Surfers برای موبایل و تبلت اندرویدی خود از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

subway-surfers1  subway-surfers2

 

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– ادامه لیگ جهانی در تایلند

★ The Subway Surfers are going to Thailand
★ Surf among floating markets and golden statues in beautiful Bangkok
★ Let your crew shine with an elegant new Outfit for Noon
★ Upgrade the Turtle board and get a sparkly trail of bubbles
★ Buy Boosts and Hoverboards during a run to always be prepared for the next challenge

 



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

دانلود آیگرام

Igram آیگرام نام نسخه غیر رمسی و کاملا بومی و البته فوق پیشرفته تلگرام می باشد که توسط ان به امکانات فراتر از تلگرام دسترسی خواهید داشت و بهتر است بدانید برای اولین بار آیگرام نسخه کامپیوتر خود را نیز عرضه کرده است و بدین صورت شما به امکانات بی شماری و فراتر از تلگرام کامپیوتر دسترسی خواهید داشت ، برای اولی بار در نسخه ویندوز آیگرام شما می توانید از حالت فروح استفاده کنید و بدین صورت به صورت غیر آنلاین مانند نسخه گوشی به گشت و گذار در تلگرام بپردازید. آیگرام مطابق نیاز کاربران ایرانی و در نظر گرفتن نیازهای کاربران که در نسخه های فعلی و رسمی تلگرام موجود نیست ،برنامه نویسی شده است. آیگرام از سرورهای تلگرام بهره‌مند است و شما می‌توانید به آسانی از نسخه تلگرام فعلی خود به آیگرام کوچ کنید و از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوید. عضویت در ایگرام خیلی راحت می‌باشد فقط کافی است که شماره موبایل خود را وارد کنید و کدی را که برای شما ارسال میشود را در آیگرام وارد کنید و وارد دنیای آیگرامی شوید!

در آیگرام مثل یک روح مخفی باشید ، اگر نمی‌خواهید که کسی متوجه آنلاین بودن شما بشود و شما بدون متوجه شدن او پیام های ارسالیش را بخوانید حالت روح و مخفی به شما کمک میکند ، اگر چت روم های یاهو را به خاطر داشته باشید در آیگرام شما می‌توانید دوباره چت روم های شلوغ و گرم و صمیمی را تجربه کنید! و حتی می توانید قالب های مختص به خود طراحی کنید و آیگرام خود را کاملا شخصی کنید !



:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

گروه ضربت تهاجمی

کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را ارضا کند.این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

در بازی Cs Go چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

 

دانلود ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1395 | نظرات ()